woensdag, 11 april 2007

bikini's en bh's

GoudenBikini200(1)
Gouden bikini verkoophit dankzij ChristenUnie
 
De gouden bikini is een zeer gewild object op de online verkoopsite van lingerieketen Hunkemöller.
Dit komt door de bijbehorende levensgrote reclameposter, het onderwerp van discussie bij de ChristenUnie in Utrecht
‘We merken dat er erg veel vraag is naar de gouden bikini in onze online winkel,’ vertelt Nadia Schoenzwytt, woordvoerder voor Hunkemöller. Schoenzwytt heeft nog geen verkoopcijfers van reguliere winkels, maar dat mag de pret niet drukken
‘We kijken naar de mogelijkheid om nog meer bikini’s in te kopen,’ zegt ze. ‘En we denken aan een herverdeling van de voorraad voor onze internetwinkel.’ Dat de ophef rond de poster van tweehonderd vierkante meter Hunkemöller geen windeieren heeft gelegd, mag duidelijk zijn.
Schoenzwytt betreurt echter het standpunt van de ChristenUnie ‘En wij wilden geen politiek statement maken,’ verklaart ze.
‘Wij wilden gewoon mooie fotobeelden voor onze mooie badlijn.’ Het is de eerste keer dat Hunkemöller zo’n grote reclameposter gebruikt.
Schoenzwytt vertelt dat de poster oorspronkelijk geen onderdeel was van de campagne.
‘We konden de poster voor een aantrekkelijke prijs krijgen, dus we hoefden er niet lang over na te denken.’ De poster wordt morgen naar verwachting gewoon opgehangen aan een winkelgevel aan de Oude Gracht.
 
bikini

 
maar over déze poster hoor je niemand, en die winkel wil óók verkopen.... dus, dames en heren van de christenunie, doe 's ff lekker in de ban, deze poster.

14:20 Gepost door olive | Commentaren (1)

Commentaren

paradox Hoe paradoxaal het ook klinkt; verontwaardigde reacties zijn altijd de beste reclame

Gepost door: Mick | woensdag, 11 april 2007

De commentaren zijn gesloten.